Till min lille klimp

Till min lille klimp

Du lille kille så go och glá
Dina ögon de glittrar även idá

Du är så söt och dina ögon så snälla
man undrar om de nånsin på någon skall skälla

Jag hoppas jag lär dej att visa ändå
att känslor skall man ha både stora som små

Man får låta sej bli både arg, sur och tvär
men man kan trots det vara stormande kär

i livet som skall levas och allt roligt som skall göras
i allt kul som skall delas låt inget av det förgöras

måtte ditt skratt ta dej långt här i livet
och vara ett förlåt mitt i allt kivet

Du är min lille klimp och kommer så alltid att vara
även när du din framtid ser i dina ögon så klara

Att du kom till oss är ett mirakel, ett enda stort stycke
Lille Elias, jag älskar dej så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback