Varför skall man blogga?

Ja, det vete sjuttan.
I mitt fall därför att man gillar att skriva, och för att man tröttnat på diverse diskussionsforum man härjat på genom åren.
Här kommer ni hitta allmäna betraktelser kring min familj och mina intressen.
Fans av Bruce Springsteen kommer troligen finna ett visst nöje att läsa denna blogg, då undertecknad är ett stor fan av denne makalöse artist.
Lite Ulf Lundell lär det också bli, plus en del annat i form av fotboll, hockey, annan musik, TV, läsning...ja, helt enkelt allsköns bråte.
Om denna blogg hittar en eller två läsare så bra så.
Annars skriver jag mest för skrivandets skull.
Välkommen ombord.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Kul att du startat en blogg.
Vad är det för skillnad på kommentarer och trackbacks?

2005-10-10 @ 23:26:34
Postat av: Karlsson

Är det bara du som kan läsa kommentarerna?

2005-10-10 @ 23:28:07
Postat av: Karlsson

Nu ser jag kommentarerna också.
Kämpa!

2005-10-10 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback