Barnledig helg

En efterlängtad helg går mot sitt slut.
Vi ha varit barnlediga.

I fredags morse skjutsade jag våra ögonstenar 16 mil österut till farmor och farfar.
Det var såklart med dubbla känslor jag efter någon timmes fika ensam styrde kosan västerut igen, men vi har haft en riktigt skön och avkopplande helg.
I fredags intogs after work-buffé på O´Learys i goda vänners lag, och igår strosades det i affärer, fikades och gratulerades 30-åring/förlovning.
Igårkväll åt vi lite Tapasrätter för oss själva och såg en film.
En mycket välbehövlig andhämtning i vardagen, helt klart.
Men nu är jag i startgroparna för att möta upp våra små älsklingar i Borås och vi längtar såklart ihjäl oss efter dem.
Lilla tjejen har åkt "pulk" med farfar och lillkillen har busat med farmor och ikväll skall vi mysa med dem i soffan framför bolibompa och de skall dricka sin välling och jag skall känna att man faktiskt har det förbannat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback