Lugna gatan

Klockan är 12.46 och lillkillen snusar så gott.
Gick upp strax efter frugan imorse vid halv sju.
Lilla tjejen vaknade vid sju då gröten stod framme på bordet.
Perfekt.
Hon sov riktigt gott inatt för första gången efter öroninflammationen.

Skulle egentligen gått på "pappis" idag hos Fässbergs församling.
Öppen förskola enbart för pappor. Kanonidé måste jag säga.
På väg att lämna lilla tjejen på dagis kände jag hursomhelst att jag ville vara hemma och verkligen njuta av min första ensamma dag med Elias.
Vi har nu busat i lekrummet, lekt tittut, lekt flygplan i sängen och smaskat en banan.
Det är för övrigt bara en tidsfråga tills han lär sej knepet att krypa.

Jag skall börja med lunchen nu, och sen hämta lilla tjejen på dagis vid två-tiden.
På väg hem skall jag hämta bilen hos bilmåcklaren.
Byte av bakre bromsrör.
Ett jädra skit, men såklart helt nödvändigt.

Dagens väder: ca 3 minusgrader och snö i luften.

Zlatan måste börja göra mål snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback