071112 Verizon Arena, Washington D.C. - The wise men were all fools, what to do

Washington #2.

Bruce brukar ha för vana att drämma in en homerun andra kvällen, men idag nådde han knappt till andra basen om vi nu skall snacka lite amerikansk bollsport modell populär.
Åtminstone att döma av setlisten som sådan.
Inga överraskningar att tala om alls.
Dock alltid trevligt att se Backstreets och Thunder Road.

Jag hade naturligtvis inte klagat om jag fått dessa låtar på plats.
Å andra sidan vill jag aldrig höra Town called Heartbreak på plats.
Att spela den istället för I´ll work for your love är ett osannolikt nerköp.

Och jag efterlyser fortfarande You´ll be coming down.
What goes around, it comes around....

Intressant att notera dock att Bruce hade Blinded by the light som alternativ till Thunder Road på den
handskrivna setlistan.
Ett tecken på vad som komma skall.

Fyra konserter kvar i US of A, sen är det dags för Europa.
Det närmar sej med stormsteg.

Setlist 071112 Verizon Arena, Washington D.C.

Radio Nowhere
The Ties That Bind
Lonesome Day
Gypsy Biker
Magic
Reason To Believe
Jackson Cage
She's The One
Livin' In The Future
The Promised Land
Town Called Heartbreak
Backstreets
Working On The Highway
Devil's Arcade
The Rising
Last To Die
Long Walk Home
Badlands
 
Girls In Their Summer Clothes
Thunder Road
Born To Run
Dancing In The Dark
American Land


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback