Biljettpärs

Ja, det var precis lika omöjligt som befarat att ta sej fram på Ticnet både via dator och telefon.
Paniken började infinna sej då en god vän i Jönköping SMSade och frågade vad jag var villig att betala för en ståplats.
De hade köat sen halv sju nere på Resecentrum och lyckades som nummer tre i kö fixa de sista ståplatserna de hade fått sej tilldelade.
Stort tack, Magnus!!
You made my day!!

Men det är ändå lite trist och en smula märkligt att man i Globens biljettkassa kunde köpa ståplatsbiljetter så sent som halv tolv.
Givetvis tycker jag att köande fans skall prioriteras, men det borde gälla oavsett var i landet man befinner sej.
Men det är väl bara att gilla läget tyvärr.
Lås oss hoppas att rättvisa skipas när biljetterna till Ullevi nästa sommar släpps.

Men man ska inte gnälla.
Jag har en ståplats till Bruce Springsteen & The E Street Band på Globen den 10 december och jag är väldigt nöjd.

Ännu mer nöjd blev jag då jag inte alls kunde hålla fingrarna i styr utan klickade mej in på musicload.de och lyssnade av 30 sekunder av varje låt på kommande Magic.
Jag vill inget avslöja, men ett gäng av de här låtarna kommer få Globen i rullning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback